Общи условия към услугата "Партньорска програма"
1. ПРЕДМЕТ И ПРИЛОЖЕНИЕ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
1.1. Настоящите Общи условия са предназначени да регулират условията на партньорските отношенията между „Джъмп.БГ“ ООД, наричано по по-долу „Доставчик“, от една страна, и съответните физически и юридически лица, в качеството им на Партньори.
1.2. Партньорската програма представлява форма на договорно сътрудничество между Доставчика и Партньора от партньорска програма.
1.3. Настоящите Общи условия са задължителни за Доставчика и Партньорите, имат неограничен срок и продължават своето действие докато Доставчикът поддържа партньорската програма.
2. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
2.1. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
- Наименование: „Джъмп.БГ“ ООД
- Седалище и адрес на управление: гр. София, район Възраждане, ул. Царибродска № 70, ет. 4
- Адрес на упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: гр. София, район Възраждане, ул. Царибродска № 70, ет. 4
- E-mail за кореспонденция: office@jump.bg
- Тел.: 02 448 4023
- Вписване в публични регистри: ЕИК 201416377
- Надзорни органи:
- Комисия за защита на личните данни
- Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
- Тел.: (02) 940 20 46
- Факс: (02) 940 36 40
- E-mail: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
- Уеб сайт: www.cpdp.bg
- Комисия за защита на потребителите
- Адрес: 1000 гр. София, пл. "Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6
- Тел.: 02 / 980 25 24
- Факс: 02 / 988 42 18
- Гореща линия: 0700 111 22
- Уеб сайт: www.kzp.bg
- Комисия за защита на личните данни
3. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
3.1. В партньорската програма може да се включи всяко физическо или юридическо лице, което има регистриран профил в уебсайта https://www.jump.bg.
3.2. Физическо лице, което желае да се присъедини към партньорската програма, трябва да има навършено пълнолетие и да е дееспособно. Ако е под 18 години, е необходимо да бъде представена попълнена и подписана декларация от родител/настойник. Образец на декларацията се предоставя от Доставчика при поискване.
3.3. Лица под 14-годишна възраст не могат да бъдат включени в партньорската програма.
3.4. Служители на „Джъмп.БГ“ ООД, както и свързани лица (съгласно Търговския закон), нямат право на участие в партньорската програма.
4. НАЧИН НА ФУНКЦИОНИРАНЕ НА ПАРТНЬОРСКА ПРОГРАМА
4.1. Чрез своята Партньорска програма, Доставчикът предоставя възможност на всеки Партньор да свърже акаунта си с акаунтите на неговите клиенти, като по този начин Партньорът получава възможност да ги управлява. След като свърже акаунта си с тези на своите клиенти, Партньорът получава комисионна за услугите, които неговите клиенти закупуват, в съответствие с настоящите Общи условия.
4.2. Размерът на комисионната в Партньорската програма зависи, от една страна, от броя клиенти, зачислени към акаунта на Партньора, които имат закупени активни услуги, и от друга страна, от вида на закупените услуги. Клиентите без нито една активна услуга не се включват при изчисляване на размера на комисионната на Партньора към когото са зачислени. Към настоящия момент размерът на комисионните е както следва:
Bronze (от 3 до 5 клиента) |
Silver (от 6 до 10 клиента) |
Gold (от 11 до 20 клиента) |
Platinum (21+ клиента) |
|
---|---|---|---|---|
Споделен хостинг | 10% | 15% | 20% | 25% |
Домейн и SSL | 10% | 10% | 10% | 10% |
Cloud VPS | 5% | 10% | 15% | 20% |
Наети сървъри | 5% | 7%% | 10% | 12% |
4.3. Комисионни се начисляват при всяко плащане на услуга от клиентските акаунти, които са зачислени към съответния партньорски акаунт.
4.4. Комисионни не се начисляват за услуги активирани от Партньорите в техните партньорски акаунти.
4.5. Преди да бъде зачислен клиентски към партньорски акаунт, Клиентът трябва да декларира писмено съгласие за това, като изпрати съобщение до sales@jump.bg, използвайки имейл адреса, с който е регистриран клиентския акаунт. С това съгласие, Клиентът осигурява на Партньора пълен достъп за контрол и управление на акаунта.
4.6. Партньорът може да създаде нов акаунт за своя Клиент, който акаунт се зачислява директно към партньорския акаунт. В този случай Партньорът получава пълен достъп за контрол и управление на акаунта, като не е необходимо Клиентът да декларира писмено съгласие за това.
4.7. Клиентът има право да заяви по всяко време, че желае да прекрати достъпа на Партньора до своя акаунт. В този случай се прекратява начисляването на бъдещи комисионни за Партньора от този клиентски акаунт.
4.8. Минималната сума за изплащане на комисионни е 100 лв. В случай че комисионните за месеца са под минималния размер за изплащане, същите не се изплащат в текущия месец, а се натрупват за следващия, докато се достигне минималната сума.
4.9. Комисионните се изплащат веднъж в месеца след издадена фактура от страна на Партньора съгласно месечния отчет, генериран от партньорската програма.
5. ОГРАНИЧЕНИЯ И ЗАБРАНИ
5.1. Партньорът е необходимо да работи в съответствие с българското и европейско законодателство.
5.2. Партньорът не трябва да уронва престижа и авторитета на Доставчика и неговите партньори, както и да не излага неверни и неистински факти и твърдения по отношение на тях.
5.3. Партньорът има право да използва наименованието и търговската марка на Jump.bg в рекламни материали само след предварително одобрение от страна на Доставчика.
5.4. Партньорът няма право да сравнява „Джъмп.БГ“ ООД и предлаганите от него услуги с други компании и предлаганите от тях услуги.
5.5. Злепоставянето както на Партньори, така и на конкуренти на Доставчика е недопустимо.
6. ПРЕКРАТЯВАНЕ
6.1. Договорът между страните може да бъде прекратен с едностранното волеизявление на всяка от страните.
6.2. Договорът се прекратява и при обективна невъзможност на някоя от страните да изпълняват задълженията си.
7. ОТГОВОРНОСТ
7.1. Доставчикът не отговаря за вреди причинени от негов Партньор на клиенти или други трети лица. Всеки Партньор носи отговорност за своите действия и/или бездействия.
7.2. В случай, че със свои действия и/или бездействия Партньор нарушава настоящите Общи условия, както и в случай, че увреди правата и интересите на Доставчика и/или неговите Партньори и/или клиенти, дължи обезщетение в размер на претърпените вреди, както и връщане на заплатеното по тази партньорска програма възнаграждение.
7.3. Партньорът се задължава да обезщети Доставчикът и да го освободи от отговорност при съдебни искове и други претенции на трети лица (независимо дали са основателни или не), за всички щети и разходи, произтичащи от или във връзка с:
- неизпълнение на някое от задълженията по тези Общи условия;
- нарушение на авторски и сродни права или други права върху интелектуалната собственост.
8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
8.1. Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Клиента съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.
8.2. Доставчикът обработва личните данни на Партньорите и Клиентите на основание чл. 6, ал. 1, б. "б" от GDPR – обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът е страна.
8.3. Доставчикът е публикувал информацията относно личните данни, които обработва и целите, за които те се обработват, както и цялата изискуема информация съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 в Политиката за поверителност, достъпна на адрес https://www.jump.bg/legal/privacy-policy.
8.4. Доставчикът не носи отговорност за съдържанието, в т.ч. и лични данни, което Партньорите и Клиентите обработва на предоставеното виртуално пространство. Доставчикът не участва в процеса на взимане на решение от Партньорите и Клиентите, относно обработваните от тях лични данни, на какво основание се обработват, за какви цели и дали същите са защитени. Партньорите, респективно Клиентите вземат тези решения самостоятелно и отговарят индивидуално за своите действия и/или бездействия.
8.4. В случай че Доставчикът бъде уведомен за противоправния характер на информация, използвана от Партньор, респективно Клиент или бъде уведомен от компетентен държавен орган за противоправния характер на дейността на Партньор или Клиент, на основание чл.16 от Закона за електронна търговия Доставчикът има право да предприеме незабавни действия за преустановяване на достъпа до тази информация или за премахването ѝ, без това да застрашава сигурността на информацията, до която Доставчикът има достъп.
9. ФОРСМАЖОР
9.1. Страните не носят отговорност за неизпълнение на задълженията си в случай на форсмажор за периода докато трае непреодолимата сила или случайното събитие. Докато трае непреодолимата сила или случайното събитие, изпълнението на задълженията и на свързаните с тях насрещни задължения се спира. Отпадането на задълженията в този случай не важи по отношение на закъснели плащания, станали изискуеми преди настъпването на форсмажорните обстоятелства.
9.2. Под непреодолима сила се разбира всяко непредвидено или непредотвратимо събитие от извънреден характер, възникнало след сключването на договора. Такива обстоятелства са, като изброяването е неизчерпателно: земетресения, наводнения, пожари или други природни бедствия, епидемии; война, революция, въстание, бунт или други граждански събития, производствени или други аварии; терористични актове; акт на компетентен държавен, регулаторен, административен или съдебен орган, чрез който може да бъде временно спряно или прекратено изпълнението на договора. За форсмажорни обстоятелства се считат и действията на трети лица извън контрола на Доставчика, които са поставили Доставчика в обективна невъзможност да предостави услугите.
9.3. Страната, която е засегната от непреодолима сила, трябва да уведоми другата в писмена форма за настъпването на форсмажорните обстоятелства, предполагаемите последици, както и относно очакваната продължителност на невъзможността си да изпълнява своите задължения по договора.
9.4. Ако в резултат на непреодолима сила изпълнението на задълженията на някоя от страните е само частично засегнато, то тази страна ще бъде отговорна за изпълнение на задълженията, които не са засегнати от непреодолимата сила.
9.5. Всяко неизпълнено задължение, чието неизпълнение се дължи на непреодолима сила, трябва да се изпълни от засегнатата страна, когато стане възможно, след прекратяването на непреодолимата сила с изключение на случаите, когато подобно изпълнение не е вече практически осъществимо или не се изисква от другата страна.
9.6. Ако форсмажорните обстоятелства продължат повече от 30 дни, всяка от страните може да прекрати засегнатата от форсмажор услуга без да дължи обезщетение, с отправяне на писмено уведомление с обратна разписка. В този случай прекратяването не освобождава Клиента от задълженията му за плащане, възникнали преди датата на прекратяването.
10. ЗАКЛЮЧИТЕЛНО РАЗПОРЕДБИ
10.1. По време на действието на Договора и за срок от 1 година след това, всяка страна се задължава да не разгласява пред трети лица и пази в тайна факти, информация, решения и данни, свързани със стопанската дейност на другата страна, предоставени при условията на конфиденциалност или които разумно може да се предположи според обстоятелствата, че представляват конфиденциална информация. Всяка от страните се задължава да изисква от служителите и подизпълнителите си спазване на същите ограничения за конфиденциалност. Търговските параметри и условия на Договора представляват конфиденциална информация.
10.2. Клиентът и Доставчикът се задължават по време и след изтичане на периода на договора да не правят публично достояние писмена или устна кореспонденция проведена между тях. За публично достояние може да се смята публикуването на кореспонденция в печатни и електронни медии, интернет форуми, лични или публични уеб сайтове и др.
10.3. В случай на противоречие между тези общи условия и уговорки в специален договор между Доставчика и Клиента, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
10.4. Заглавията в настоящите Общи условия са използвани само за удобство и не оказват влияние при тълкуване на отделните текстове, включително на волята на Страните.
10.5. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.
10.6. Клиентите имат достъп до извънсъдебни процедури за разрешаване на спорове със съдействието на органи за алтернативно решаване на спорове. Компетентни по спорове относно закупени билети онлайн са общите помирителни комисии. Можете да се свържете с тях на https://kzp.bg/pomiritelna-komisiya. Можете също така да потърсите съдействие за разрешаване на спор чрез Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове тук - https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.
10.7. За неуредените в настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на приложимото българско законодателство.
10.8. Доставчикът си запазва правото да променя настоящите Общи условия по всяко време. При извършване на промяна, актуализираната версия на Общите условия ще бъде публикувана на уебсайта на Доставчика https://www.jump.bg и влиза в сила непосредствено след публикуването ѝ. Доставчикът изпраща информационен имейл за извършената актуализация на Общите условия, като те влизат в сила 30 дни след получаване на съобщението от Доставчика.
Настоящите общи условия са приети от Джъмп.БГ ООД на 01.09.2023 г. и влизат в сила, считано от 02.10.2023 г.