Добавяне на контакти/Вторичен акаунт

Може да добавяте допълнителни контакти към Вашия основен профил. Също така може да задавате какви точно съобщения могат да получават те. Действието се извършва посредством следния начин:

1. След вход в системата ни изберете от менюто Здравейте, <потр. име>.
2. От това меню изберете "Контакти/Вторични акаунти".
3. Попълнете нужните полета и маркирайте в долната част отметките, които пожелаете.

Може да запаметите новите настройки от бутона "Запис на промените".
  • контакти, вторичен акаунт
  • 0 Потребителите го смятат за полезно
Беше ли полезен този отговор?

Сходни публикации

Промяна на лични данни

След вход в клиентската зона може да промените личните си данни посредством падащото меню в дясно...

Добавяне на фирмени данни

Може да добавите данните за Вашата фирма посредством вход в клиентската зона, падащото меню в...

Промяна на парола за клиентската зона

Може да промените въпросната парола посредством:1. Вход в нашата система.2. Избирате от...

Възстановяване на парола за клиентска зона

Може да възстановите паролата си за клиентската зона като следвате тези стъпки:1. Отворете адреса...

Регистрация на нов профил

Може да се регистрирате в нашата система посредством следните стъпки: Отворете адреса...