Преместване на една услуга от един клиентски акаунт в друг

Преместване на услуга от един клиентски акаунт е възможно, но е нужно потвърждение от двете страни. Процедурата е следната:

Лицето, което иска да премести една услуга в друг акаунт, трябва да се свърже писмено с нас. Това задсължително трябва да бъде направено от пощенски адрес, който е описан в клиентската зона, асоцирана с услугата или се изпрати запитване директно от самата клиентска зона.
Другото лице, към което ще се извършва трансфер на услуга, трябва задължително да има клиентски акаунт при нас. Ако такъв не е наличен то може да се регистрира такъв безплатен от следния адрес. Ако лицето вече има профил, не е нужна повторна регистрация. След завършване на тази процедура, това лице трябва също да ни изпрати потвърждение, че е съгласно за прехвърлянето на дадена услуга както и евентуални нейни текущи и предостаящи задължения. 

И двете уведомления трябва да бъдат организирани от двете страни. Jump.BG няма задължение по изискване на потвърждение за прехвърляне на услуга(и) за която и да е от двете страни.
  • 0 Потребителите го смятат за полезно
Беше ли полезен този отговор?

Сходни публикации

Начини на плащане

Към момента онлайн методите за заплащане на услуги са следните: PayPal ePay.bg...

Банково разплащане

Банковите плащания трябва да бъдат правени към следната сметка:Фирма: Джъмп.БГ ЕООДБанка:...

Плащане чрез EasyPay

Системата ни разполага с възможност за офлайн разплащане чрез EasyPay. За да извършите плащане...

Промяна на разплащателен метод

Ако желаете да промените разплащателния си метод, то винаги можете да направите това от вашата...

Подновяване на услуги

Подновяването на услуги спада в 2 категории и в зависимост от това, се процедира по различен...

Не можете да намерите отговор на вашия въпрос? Винаги можете да се свържете с нас на телефон 0700 3 10 11, support@jump.bg или ни изпратите запитване от тук:

Изпрати запитване!