Подновяване на услуги

Подновяването на услуги спада в 2 категории и в зависимост от това, се процедира по различен начин. Подновяване на услуга, различна от домейн, протича по следния начин:

  • 14 дни преди изтичане на услугата, системата автоматично генерира проформа ф-ра. Онлайн плащане на услугата чрез PayPal, ePay или кредитна/дебитна карта може да бъде извършено директно от тази фактура. При избиране на офлайн разплащане като банков път, EasyPay или BPay, фактурата автоматично генерира нужните данни. Копие на тази фактура получавате на своя мейл, но за да видите данни като EasyPay номер, трябва да я отворите директно от своята клиентска зона.
  • 7 дни преди изтичане на услугата и ако тя не е подновена до този момент, системата изпраща автоматично напомняне за втори път
  • След изтичане на този период, фактурата се маркира като просрочена
  • 3 дни след просрочване на плащане по фактура, системата изпраща първо напомняне
  • 7 дни след просрочване на плащане по фактура, системата изпраща второ напомняне
  • 10 дни след просрочване на плащане по фактура, системата изпраща трето финално напомняне. След този период, системата не продължава да изпраща напомняния.

Ако желаете да подновите такава услуга по-рано от 14-дневния период, когато се генерира първата фактура, то трябва да се свържете с нас на support@jump.bg или да ни изпратите запитване от вашата клиентска зона. Подновяване на домейн протича по следния начин:

  • 60 дни преди изтичане на домейн, системата изпраща първо напомняне за това. На този етап или преди това можете да заявите подновяване на услугата си от вашата Клиентска зона -> Домейни -> Натиснете върху домейна, за да отворите неговите настройки -> Поднови.
  • 30 дни преди изтичане на домейн, системата изпраща второ напомняне, ако той не е подновен до този период.
  • 15 дни преди изтичане на домейн, системата изпраща трето напомняне, ако той не е подновен до този период.
  • 14 дни преди изтичане на услугата, системата автоматично генерира проформа ф-ра и изпраща известие.
  • 7 дни преди изтичане на домейн, системата изпраща трето напомняне, ако той не е подновен до този период.
  • 1 ден преди изтичане на домейн, системата изпраща трето напомняне, ако той не е подновен до този период.

Всички известия се изпращат до посочени контакти в клиентската зона. Ако желаете известията да се изпращат до един или повече контакти, трябва да промените това от вашия клиентски профил.
  • 0 Потребителите го смятат за полезно
Беше ли полезен този отговор?

Сходни публикации

Плащане чрез ePay

Ако желаете да платите чрез ePay.bg, то трябва да влезнете във вашата Клиентска зона ->...

Преместване на една услуга от един клиентски акаунт в друг

Преместване на услуга от един клиентски акаунт е възможно, но е нужно потвърждение от двете...

Плащане чрез PayPal

Ако желаете да платите чрез PayPal, то трябва да влезнете във вашата Клиентска зона -> Фактури...

Банково разплащане

Банковите плащания трябва да бъдат правени към следната сметка:Фирма: Джъмп.БГ ЕООДБанка:...

Промяна на парола за cPanel

Може да промените паролата за Вашия главен cPanel потребител от клиентската зона. Стъпките за...

Не можете да намерите отговор на вашия въпрос? Винаги можете да се свържете с нас на телефон 0700 3 10 11, support@jump.bg или ни изпратите запитване от тук:

Изпрати запитване!